Hot_line222


 
info

adg logo mA mannheimi székhelyű ADG Apotheken-Dienstleistungsgesellschaft mbH a magyar Gazdasági Versenyhivatal engedélyével megvásárolta a budapesti székhelyű Novodata Zrt. részvényeinek közel 90%-át. A Novodata gyógyszertári informatikai rendszerek fejlesztésével, karbantartásával foglalkozik. Az 1988-ban alapított, közel 50 főt foglalkoztató vállalkozás piacvezető Magyarországon. A vállalkozás eladásával a korábbi többségi tulajdonos, Kovács Balázs a PHOENIX Csoport tagjára, az ADG-re bízza az irányítást.

Kovács Balázs szerint ez a lépés garantálja a legbiztosabban, hogy a NOVODATA a jövőben is megőrizze azt a kimagasló szakmai színvonalat, mely eddig is jellemző volt a működésére, sőt a nemzetközileg is stabil gazdasági háttérrel rendelkező cég új távlatokat nyithat a közös együttműködésünkben.

Légrádi Gábor a Novodata frissen kinevezett igazgatója elmondta, hogy a két legnagyobb patikai rendszergazda több évtizedes tapasztalatának, felhalmozott tudásának egyesítéséből várhatóan a magyar gyógyszertárak csakis profitálni fognak.

A közlemény eredeti példánya PDF formátumban itt letölthető!

A hamisított gyógyszerek forgalmazása világszerte jelentős veszélyt jelent a betegek biztonságára. 78484438
A zárjegy vagy a dézsmabiztos csomagolás kialakításának célja, hogy az eredeti gyógyszert ne lehessen észrevétlenül ellopni vagy hamisra cserélni. Az egyedi azonosító egy kétdimenziós vonalkódot jelent, és a termék eredetiségének ellenőrzésére szolgál majd. A biztonsági elemek bevezetését követően a korábbi csomagolású termékek forgalmazása nem szűnik meg, így egy ideig mindkét típussal találkozunk majd a gyógyszertárakban.
A cikk teljes terjedelemben itt olvasható!
Forrás - HGYSZ

Gyogyszeresz telefonntalMagyarországon az okostelefon tulajdonosok 17%-a töltött már le egészségügyi és/vagy életmód alkalmazásokat a készülékére, a krónikus betegek körében 18%, a nem betegek körében pedig 13% ez az arány – derült ki a Szinapszis Kft. egy korábbi kutatásából.
Az okostelefonnal rendelkezők megközelítőleg 82%-a töltött már le bármilyen alkalmazást készülékére, személyenként átlagosan 9 darabot. Az alkalmazások letöltésével kapcsolatos döntést pedig továbbra is az befolyásolja leginkább, hogy a kérdéses applikáció ingyenesen vagy térítés ellenében tölthető-e le.
A cikk teljes terjedelemben itt olvasható!
Forrás: Webbeteg

Magyar Gyogyszer xxmA Magyar Gyógyszer kampány célja, hogy mind a lakosságnak, mind a döntéshozóknak bemutassa a hazai gyógyszeripar jelentőségét, a generációkon átívelő gondoskodást, az értékteremtést, mindazt a szellemi és nemzetgazdasági hozzáadott értéket, amelyet az iparág képvisel.  Ezzel az átfogó kommunikációval a hazai gyártók hosszú távú célja továbbá az, hogy a gyógyszerválasztás során szempont legyen, hogy a készítmény hazai gyártású, úgy, ahogyan ez más iparágakban számos esetben már működik. A gyógyszer bizalmi áru. A Magyar Gyógyszer világviszonylatban már bizonyított. Szeretnénk elérni, hogy az ár mint legjellemzőbb választási tényező mellett egyéb szempontok, mint a kiváló minőség, a világszínvonal, amit a hazai gyógyszeripar képvisel,a nemzetgazdaság egészéhez való hozzájárulás is előtérbe kerüljenek.